Es fa pública la Candidatura

Divendres dia 10 la CUP de Vilassar va presentar la llista a les properes eleccions municipals, la qual queda configurada així:

1 Teia Àlvarez i Pons de Vall
2 Enric Miralles Mestres
3 Jesús Sanchez-Marín Sanchez
4 Xavier Pujol Lloveras
5 Mariona Zamora Juan
6 Rubèn Martínez Prats
7 Ainoa Guilera de Madariaga
8 Marc Planas i Puig
9 Ruth Coromines Rodríguez
10 Yelenia López Dengra
11 Xavier Torrella Rosa
12 Maria Teresa Prats Subirana
13 Josep Samón Forgas

S1 Albert Ciller Colomer
S2 Nuria Solé Casterà
S3 Josep Uson i Costa
S4 Olga Álvarez León

Presentat per l'Albert Ciller, l'acte va començar amb l'exposició del Codi Ètic de la CUP per part de l'Ainoa i d'en Marc. Tot seguit en Jesús, la Teia, en Xavier i l'Enric van parlar dels eixos programàtics. En Joan Abril va intervenir a continuació en nom del Grup de Suport que s'ha creat per ajudar la candidatura. En Josep Samon, exalcalde de Vilassar i que ocupa el darrer lloc d'honor, va fer un discurs al voltant de les raons que l'han empès a donar suport a la candidatura i va emocionar l'audiència en recordar una persona tan estimada com en Jaume Campins. Per últim, la Teia Àlvarez, com a primera de la llista, va cloure l'acte sintetitzant tot l'exposat i agraint a tothom l'assistència.

Com a fi de festa van actuar els cantautors Robert Poch i Cesk Freixas, als quals l'Assemblea de la CUP de Vilassar agraeix especialment que fessin un esforç per superar les deficiències tècniques i acústiques de la sala.