La CUP i la defensa dels serveis públics

Des de la CUP Vilassar volem anunciar-vos els reptes futurs com a grup perquè hi digueu la vostra. Amb l'inici d'aquest 2015 la CUP Vilassar enceta una nova etapa, un procés d'obertura i participació de tota la ciutadania per bastir un projecte municipal on les propostes i polítiques de canvi sorgeixin també de tots vosaltres.

El cap de setmana del 17 i 18 de gener vam assistir a la Conferència Municipalista que es va celebrar a Barcelona, on vam debatre temes com la reactivació econòmica local, la lluita contra l'atur, les municipalitzacions (assignacions de serveis públics al municipi), els serveis públics locals i les mesures per un dret efectiu a l'habitatge, entre d'altres temes. En aquesta jornada vam compartir experiències reals que s'apliquen en pobles on la CUP hi té representació i que a poc a poc avancen cap a un model encarat a l'apoderament de la ciutadania (enfortiment del seu potencial en termes econòmics, polítics o socials), apostant cap a una desmercantilització dels serveis públics amb major transparència administrativa i control ciutadà d'allò que és públic.

Hem estat, i continuem, mantenint contactes amb les associacions veïnals i partits que s'oposen al complex funerari, després que l'equip de govern fes el canvi d'ubicació i hagi defugit així el compromís de convocar una consulta popular.

A la vegada estem preparant tot un seguit d'assemblees obertes per recollir la  vostra opinió i propostes concretes que sortiran reflectides al programa electoral que acabarem presentant a les eleccions municipals. Com sempre, la CUP Vilassar, compromesa amb la terra i la seva gent, us emplaça a la participació directa.

Us convidem a entrar a http://vilassardedalt.cup.cat on hi trobareu més informació.