(Vídeo) Prenen possessió les nostres regidores

Les nostres regidores prenen possessió per al nou mandat 2023-2027.

“Bon dia a tothom. És el tercer mandat consecutiu que la CUP i per tant l’Esquerra Independentista és present a l’ajuntament com a tercera força política amb dues regidores, consolidant així la nostra representació. Des d’aquí agraïm al poble de Vilassar la seva continuada confiança. Així mateix, volem donar les gràcies al grup de suport i a tota la gent que ens ha ajudat el mandat anterior i durant la campanya. Gràcies de part meva a la Teia que ha estat portaveu dos mandats i que ara em passa aquest testimoni.

Felicitem a l’alcaldessa per la seva reelecció fruit de la majoria resultant del 28 de maig.

Volem ser l’alternativa d’esquerres al govern municipal i per construir aquesta alternativa tornarem a fer oposició. Amb energia renovada, portarem les lluites i la veu del carrer a la Casa de la Vila. Perquè no fem electoralisme, perquè supeditem l’acció institucional a una estratègia més àmplia, ajudant des d’aquí a les lluites del carrer i a crear comunitat, a crear poble d’esquerres  i ser, d’aquesta manera, útils a les classes populars, ens puguin votar o no.

Vetllarem perquè el que es fa des de l’ajuntament es faci bé. Ja que es presumeix de bona gestió, seguirem controlant que ho sigui de veritat. Continuarem fiscalitzant l’acció de govern en profunditat i no baixarem el llistó.

Des de l’oposició seguirem els temes que hem destacat a la campanya, perquè no només se’n parli cada quatre anys: carrers transitables, habitatge a l’abast de tothom, cultura popular, participació, drets socials i serveis públics. Per un Vilassar feminista, antiracista i antifeixista, per la independència del nostre país.

Treballarem fort per estar a l’alçada del que les persones que ens han fet confiança esperen de nosaltres.

Per acabar, exigirem la màxima transparència de la institució i, en una expressió que s’ha fet molt popular:

“POSAREM LLUM A LA FOSCOR”

Visca Vilassar, Visca la República Catalana i Visca els Països Catalans.”