L'Ajuntament de Vilassar aprova una moció de suport al 9N

L'Assemblea de la CUP de Vilassar vam decidir adherir-nos al Pacte Local pel Dret a Decidir i donem suport a la moció presentada en el ple d'avui perquè pensem que ara cal unitat d'acció per aconseguir votar el dia nou del proper mes de novembre. En aquest sentit reiterem la nostra aposta per:
- Celebrar la consulta del 9 de novembre tant sí com no, desobeint les prohibicions que vinguin de l'estat, essent lleials a la legitimitat i legalitat catalana i complint el mandat popular.
- El #SíSí a la independència per decidir-ho tot amb l'únic interès de les classes populars, inclòs el replantejament de moltes de les polítiques com ara les de defensa (OTAN) i l’econòmica (Unió Europea i euro).
- El marc nacional dels Països Catalans. No hem d'oblidar que els intents d'assimilació més intensos els estan patint a les Illes i al País Valencià i que no els abandonarem en la seva lluita, que és la nostra.
Emplacem per tant les forces socials, sindicals i polítiques presents a Vilassar a garantir la consulta i a articular una resposta com a país, com a societat i com a poble, proporcional a la previsible prohibició política del Tribunal Constitucional, la qual constituiria l'atac antidemocràtic més important que ha patit aquest país des de la dictadura franquista.
La Candidatura d’Unitat Popular de Vilassar, en suma, apostem per celebrar la consulta, treure les urnes al carrer i permetre que tots i totes exercim el dret a votar per esdevenir lliures de l'estat espanyol, de les polítiques neoliberals catalanes, espanyoles i europees que ens limiten com a poble.