Notícies de Vilassar de Dalt

ARA Vilassar aprova un augment dels sous dels regidors gràcies al suport del PP i amb tots els grups de l'oposició en contra

Gràcies a les 532 persones que un cop més han confiat en nosaltres!

Segueix-nos a les xarxes socials per a notícies de campanya, i al nostre canal de Telegram: https://t.me/laturbinaCUP

Consulta el nostre programa sencer! I aquí la revista-resum que ha arribat a totes les cases.

Amb les eleccions a menys de tres mesos vista, ens acostem al final d’un mandat fortament condicionat per la pandèmia i l’evolució del procés català. Des de l’assemblea local de la CUP Vilassar, considerem que hi ha hagut una manca de model de poble per part de l’equip de govern.

Gratuïtat de la llar d’infants... però no del tot ni per tothom

Al ple extraordinari del 17 de març va començar la plasmació pràctica del que ha estat per a la CUP un element fonamental del nostre programa. Efectivament, ja al mandat anterior (el 2017) vam aconseguir aprovar una moció que volia estudiar rescatar la concessió donada l’any 72 a sorea, tot i que la comissió corresponent no es va engegar mai.

Del 10 de desembre de 2021 al 17 de gener de 2022 tindrem al Museu-Arxiu de Vilassar  l'exposició fotogràfica de les revoltes post-sentència. Per Marc Brugat. La inauguració tindrà lloc divendres 10 de desembre a les 19:30h al mateix museu i hi intervindran l'autor Marc Brugat (fotoperiodista), Arnau Móra (encausat dels 7 del 30G), Xavi Monge (advocat d'Alerta Solidària) i Pau Venteo (fotoperiodista). Presentarà la Teia Àlvarez, regidora de la CUP Vilassar.

El pressupost municipal per al 2022 es va aprovar en el proppassat ple de novembre amb els nostres vots favorables. Ha estat un procés llarg de converses i negociació en què, per primer cop, hem arribat a un acord polític signat entre CUP i ARA Vilassar. El fet que al pressupost hi hagi previstes les partides necessàries dins el procés de remunicipalització de l’aigua per a nosaltres és molt important i bàsic, i ha estat el que ens ha empès a intentar l’acord.

Pàgines